My scars remind me that the past is real

Hejhallååå, kom hem för en timma sen från skolan och har bara suttit på sängkanten sen dess.. Haft en rätt nice dag faktiskt, hade på mig Tegels tröja, mössa, jacka och palle. Haha, och med tanke på att han är 191 lång så blev dom liiite smått stora för mig. Men, det var skoj ändå. HÄHÄ. Imorn är det onsdag, dvs lång dag. Börjar tjugo i nio och slutar halv fem. Uppspel har vi också för dom som vill se, hehe. Min ensamble ska lira "Steady as she goes" och "Seven nation army". Får se hur det går. Efter skolan, då vettefan vad som händer faktiskt.
Aja, nu är jag redigt hungrig, funtar på att dra ner och käka någonting. Om jag orkar, lat som man är. Suck. Herrå
För dom som undrar så står jag och lutar mig mot väggen, upptäckte sen att det såg rätt kul ut lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0