Guten morgen osv, hähä

*Kollar på Lets Dance*
Amanda - Åh det är ju den här låten!! Den är ju med i Shrek.
Felicia - Goodmorning..
Amanda - Heter den så???? :o
ASG..

Just nu så sitter jag och Flizen vid matbordet och har nyss käkat kletkaka och druckit lingonsaft. Smarrigt! Elsa ska vara snelhezt och fixa våran design/header och skit imorn så den slipper se ut som den gör. Fan ingenting ser ut som det ska haha xD Fett fail. Aja. Vi kollar på Zoë på bolibompa och ska snart sminka oss och langa ett videoinlägg. Tror jag :) Barnvakt är vi/jag också åt min lillbrorsa.. Hoppas hans farsa kommer och hämtar honom snart så vi kan röra oss mot Julias place! Ska bli såååååååå jääääkla skönt att få träffa våran brudiz igen. Pusshej!
Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0