she will be loved

hey, är hemma nu. amanda ska jobba -.-
men nu är emilia hemma, så jag antar att jag kommer vara med henne :D
sen när amanda kommer hem så ska vi va? eller? :p
är iallafall aaaas trött, kanske för att mando å jag går och lägger oss apsent,
och går upp kvart i 9.. :)
aja, kanske går å tittar på en film och förhoppningsvis somnar.. tills emilia vaknat :)
herrrååå

har räknat ut att jag och amanda har vart emd varanda varje dag i 2 veckors streck nu!
awesome, har typ aldrig klarat av att vart med någon så här länge varje dag utan att börja
bråka, men jag och amanda klarar allt tillsammans <3

Kommentarer
Postat av: Leia

fin bild:)

2010-06-27 @ 14:38:52
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0