mando <3

42 frågor om en bästavän


1. Vad heter hon? amanda blomdahl

2. Hur gammal är hon? 15

 

3. När träffades ni sist? nu

 

4. Vad har hon för hårfärg? mörkbrun

 

5. Brukar hon färga håret? händer väl

 

6. Vilka färger har hon haft? blont, brunt..

 

7. Vad har hon för parfym? vanilj typ :p

 

8. Är hon galen? haha.. ja

 

9. Vad är erat bästa minne? eh.. har typ 500 000.. orka välja ut ett ; D

 

10. Har ni många minnen ihop? sa just det (a)

 

11. Vart bor hon? planetvägen

 

12. Har ni varit utomlands tillsammans? ålandsbåten ? (a)

 

13. Är du avundsjuk på henne? ja, sometimes :D

 

14. Vad heter hennes syskon? william ted och felicia hellgren

 

15. När träffades ni första gången? när jag gick i typ.. 4an ?

 

16. Hur träffades ni? genom grindskolan

 

17. Vad går hon i för sporter? nada, men ska börja på fortboll :)

 

18. Vad kan hon göra på helgerna? va med mig

 

19. Göra efter skolan? öh.. va med mig!?!? sitta vid datorn, chilla,  sjunga ;)

 

21. Har ni pussats? ja

 

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? nja.. det kan jag inte påstå ;) men det händer väl

 

23. Har hon fräknar? ne-e

 

24. Har ni kollat på film någon gång? hah jadå

 

25. Har ni bråkat någon gång? ja

 

26. Har ni sovit i samma säng? ahfan

 

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? händer rätt ofta

 

28. Har du sett hennen gråta? nej inte gråta, hon gör det inte så ofta, men har sett när det kommit tårar

 

29. Vad gjorde du då? krama 'na tror jag

30. Har du sett hon vara ritkigt arg? lol.. ja det har jag ;)

 

31. Har hon sett dig gråta? jao

 

32. Vad ska ni göra i sommar? jadu.. vi lär ju ha askul iaf!

 

33. Har hon svikit dig nångång? ja

 

34. Har ni pratat i telefon nångång? ah.. över 5 timmar...

 

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? kan inte föreställa mig..

 

36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? jorå, det hoppas jag ;)

 

37. Gillar du henne? klart jag gör!

 

38. Vad är det bästa med henne? att hon är hon

 

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? allt är bra med henne

 

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? hehe.. kanske inte ge.. men bjuda på lite things om hon har tur (a)

41. Hur ser hennes klädstil ut? påminner om min syrras :p

 

42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? hehe jag koperade av henne xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0