jobb

hay.. sitter o lägger in saker på bokbörsen som vanligt. vi får se om felicia kommer ut hit om ett tag ? kanske elsa träffar oss en stund innan/medans jag ska hem o duscha o fixa mig lite. ikväll blir det hugo o fliz iaf. fy så hungrig jag är xD men.. det är snart mat, halv tolv tror jag ? awesome, hoppas det är nåt gott.. hah.. lasse (chefen) är inte direkt världens mästerkock (a). för den som undrar så saknar jag min lilla julia ;s ahfan.. felicia xå, fastän det typ bara var 2 timmar sen jag såg henne sist xD lol.. så kan det gå.. mina nya ord för tillfället är - awesome, lol, ajjemen, ahfan, hah. SÅ KAN DET GÅ.. igen (: babbelbabbel. om ni ens orkar läsa detta meningslösa inlägg så, puss på det : ) vi hööres senare, ajjemen. slash a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0