i have to do what i have to

hey! ingen elsa idag, för hon är en tööönt! : D nejrå (a) jätte gulli e hon. skitsamma, flis kommer till mitt jobb som vanligt med halv fyra bussen o väntar tills jag slutat. sen drar vi mot norrtälje!  : D ingen aning om vad som händer sen, kanske kanske tvingar med mig henne till badberget eftersom det inte blev någonting igår. vi får se om hon sover hos mig som vanligt också ;) men då kanske hon blir tvungen o följa med mig till tandis på morgonen.. blä, hatar tandläkaren xD verkligen.. min äger. men ändå.. efter tandläkaren drar jag till anka för att sen ta med mig henne o bada någon kulig stans. antar att det blir lommarn, kanske lite vattenrutschkana också om inte ikväll med felicia ? det är varmt här inne som vanligt.. fast inte lika som igår som tur är, men.. ute kunde det gärna fått va några grader högre. neh.. detta börjar bli lite långt o meningslöst. vi hörs kanske senare : ) (somnade klockan 11 igårkväll, : o inte hänt på flera år xD dock hade jag o flis en anledning, men det blev inte så tillslut..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0