gäsp.. typ

tjah ! har nyss (eller nyss o nyss, för en halvtimme sen) kommit hem från stockholm.. det blev inte prince of persia utan terror på elm street. faktiskt så var den bättre än förväntat. var skitskraj under hela filmen och typ klämde sönder joars hand :p fast.. när han hoppade till så petade han mig i ögat med sin keps :( så det jämna ut sig.. hehe.. imorn blir det jobb igen. måste se till o gå o lägga mig snart så det blir mer än 3 timmars sömn den här natten :p imorn. elsa o sen kanske felicia sleepar hos mig . puss på det. o förresten, FELCIA YOU SUCK! fast iof.. hade typ aldrig pallat gå ut till dig nu ändå ;) o älskar dig.. ja det gör jag : ) sleep tight /amanda




jaevlig big bild men, whatevvaaah

Kommentarer
Postat av: Elsa Svensson

åhåhåhåhåhå !! däääär eee jaaaaaaaag D::::

2010-06-13 @ 10:20:06
URL: http://elsasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0