:*

tjah.. hemma nu. o astrött.. sorry för väldans dålig uppdatering på sista tiden. men det får ni stå ut med. det är ju sommar liksom : ) vi kommer skriva lite då å då när vi har tid o.. ah. idag så har vi varit ute på alskär, åkt surfingbräda efter båten o massa annat sköj. tältade gjorde vi xå. dock somnade jag halv 7 på morgonen och vaknade runt 11.. kunde.. verkligen.. inte.. somna.. är astrött nu ... som jag redan sagt en gång men so what ?! : D hugo stack för ett tag sen ? o felicia stack för ett ännu längre tag sen... kan man säga så ?! xD skitsamma.. imorn ska jag jobba, sen.. h ? ahfan.. sängen o sova snart. puss natt / amandA
anka o jag. saknar henni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0