2010-06-13

shooooobre!
hemma nu.. måste bara säga att jag fick typ värsta daaampooeeeen på caroline och kasper för att dom aldrigaldrig kunde sluta snacka, eller bråka om att dom va tjocka?! va vakna till typ 6, sen somnade alla..
sen vaknar man igen att caroline och kasper (som vanligt) snackar klockan halv 10?! seriöst jag va appppa trött..
aja, sen typ gick vi ut och hade kanotrace? haha fråga mig inte va det är, men det slutade med att alla stänkte vatten på varandra med aa, årorna?
sen stack vi å bada, kaallt!
sen somnade typ alla i soffan igen, eller jag åtminstone x) sen nu äntligen!! kom jag hem, men carro stack nyss :(
men amanda den bööögen är med elsi så kanske träffar carro senare igen, om inte jag sover hos mandooo? :D
oj, det blev visst ett ganska långt inlägg ;p
/f

bilden tagen från mig eller va det carro? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0